top of page
  • תמונת הסופר/תZaza Nui

אני אישה מאוד מעניינת, כך אומרות.


בגיל 15 הבנתי שבגיל 12 הפכתי להיות מאסטר מאניפסטר = Master Manifester שמתי לב שחלומות מאוד לא ראליים שלי מתגשמים וגם קיבלתי רעיונות מספרי ילדים ומשיחות עם הלבנה, שעברה בחלון חדר הילדות שלי כל לילה. אם גם את מאמינה שיש לך יכולת לזמן מציאות או לפחות להשפיע על איך את מתבוננת בה כדאי לך להמשיך לקרוא


בגיל שנתיים , כך מספרים, מיד כשסיימתי לזחול התחלתי לרקוד. כל חיי רקדתי והרקדתי. זה המקצוע שלי, ממנו אני שואבת כוחות ומעשירה את אישיותי ואת משאבי.

כל 10-15 שנים אני משנה אותו בהתאם לשינויים שאני עוברת עם השנים.

עד שנות העשרים רקדתי 10 שעות בשבוע - זה היה המפלט הנעים שלי. בשנות העשרים לחיי עזבתי את לימודי התואר בפסיכולוגיה ופילוסופיה באוניברסיטת ירושליים (עוד הגשמת חלום) והתמקצעתי בלימודי תואר ראשון במכללת וינגייט - ביומכניקה - גאונות התנועה של הגוף. המשכתי בלימודי עיסוי אוסתאופטי שמחבר את הרקמות הפנימיות לרבדי המודעות. במיוחד אוהבת להעניק טיפולי סאקרו קרניאל לנשים.

אחרי הלידה של ביתי זה רק התבקש שאעמיק בהתאמת האימונים להריון.

הוספתי את מקצוע הדולה ומדריכת הכנה ללידה כדי שתוך כדי תירגול גופני נתכונן ללידות.

עסקתי בעולם הלידה וההורות הראשונית בעשרים השנים האחרונות. זכיתי לעבוד במרכז מיוחד - דיאדה - בית להורים וילדים - שם העברתי את התירגולים והידע החדשני לגבי לידות בתנועה ובתודעה להרפיה מנטלית.


מאות נשים רקדו, התאמנו והשתפרו כדי ללדת בקלות ולבחור לחיות בחווית ההורות המודעת.


את הידע הקדום והחדשני, המוכר והחדש העברתי לעשרות משפחות וקבוצות מיוחדות לנשים הריוניות וגם לאחר לידה עם התינוקות



כן אני ותיקה מאוד – ויודעת הרבה – בעיקר שהרבה כבר ידוע בגוף החכם שלנו ונשכח – עכשיו בתקופתנו הרבה מהידע הקדום חוזר ומתגלה.

יש הרבה מאוד מחקרי מוח שמוכיחים את מה שכל מי שעושה יוגה יודע תנועה = בריאות נשימה = אנרגיה וכוח Emotions =Energy in Motion



ואז בגיל 50 הייתי בטוחה שזהו - את התקופה המאתגרת לפני יום ההולדת אני צולחת כמו גדולה.



ו....הופ מה קרה?

בהחלקה על מדרכה רטובה תוך כדי רכיבה על האופניים התפרקה לי הברך - ממש כך וזה היה המקום שממנו התחלתי את השלב הבא של מסע ההתאוררות שלי. החיבור לי לגוף והסקרנות להבין מה הוא מספר לי החזירה אותי ללימודי הרפואה הקבלית, מדיטציות של ריקודים מקודשים ותיפוף מדיטטיבי כדי להמשיך לנוע, ללמד ובעיקר ...לרקוד האתגר הזה: להמשיך לרקוד לא משנה מה !!! הוליד ממני את הדרך להחזיר את הכוחות MindfulDance Doula - השיטה בה הכנתי נשים ללדת בתנועה ובתודעה להרפייה עזרה לי להוליד את עצמי מחדש ולהיות ביחד הדולה, היולדת והנולדת.


למדתי מהמורות והמדריכים הטובים ביותר - עבורי. ללא שום ספק את זה אני מלמדת אותך. להתחבר לאינטואיציה התנועתית שלך כדי לנוע בקלילות במסע החיים





מקורות ידע חדשים התגלו בפני:

אסטרולוגיה אינטואיטיבית !

עד כה נעזרתי במחזורי הלבנה לעזור לנשים להתעבר.

עד כה נמנעתי מלצלול אל מעמקי האסטרולוגיה כי הרגשתי שזה גדול ממני. עכשיו מצאתי שפע זמן. היו אלה שנות הסגרים בקורונה בהן לא עבדתי כי הסטודיו שלי נסגר.

קלפי לבנה וקלפים אינטואיטיביים ! עוזרים לי לקבל הנחיה פנימית שמוכיחה את עצמה שוב ושוב כמוצלחת ומיטיבה לימודי אברהם היקס - ספר תרגילים הכה מוצלח שעוזר לי לתרגל את האנרגיה הפנימית החיובית איתה אני משפרת את איכות החיים לא משנה מה.

הכל קורה לטובתי הגבוהה ולטובת הכלל ובכלל


זה המשפט שנטמע בתודעתי והפך לעמוד האש והעשן בחיי. יזמתי גרושין מוצלחים והמשפחה שלנו נהדרת מתמיד התחלתי ללמד את השיטה בזום ולהחזיק מרחבים וירטואליים מרגשים למדתי תיפוף שמאני ומאז הכלי השבטי המדהים הזה מוסיף גוון וערך לוייב האורבני של המפגשים אני עורכת מפגשי חגיגות דו - שבועיות לכבוד הולדת הלבנה (ימי זימון וכוונה) ולבנה מלאה ( ימי השלה והסרת המיותר) בכל יום אני עורכת טקסי העלאת תדרים ומשתפת חברות ברשתות החברתיות.

.

.

. וכך... מצבי משתפר יותר ויותר מיום ליום מכל הבחינות

כי אני מאמינה שתדר גבוה מחבר אותנו לאנרגיית החיים המתוקה והופך לסקסי ומסקרן את ה - "Shadow work" - התמודדות נינוחה עם החלקים הקשים שבנו.

מוזמנת לטעימה *קריצה



47 צפיות0 תגובות
bottom of page